نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1967
-
الف
+

آخرین اخبار از پنجاه و یکمین جشنواره بین‌المللی فلم رشد

۱۰۵ کشور جهان با ۱۹۵۰ اثر در پنجاه و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد اشتراک نمودند.

به گزارش آی فیلم2، دبیر پنجاه و یکمین جشنواره بین‌المللی فلم رشد از حضور ۱۰۵ کشور جهان با ارسال ۱۹۵۰ اثر در این دوره جشنواره خبر داد.

«محمدابراهیم محمدی» دبیر جشنواره رشد در پیوند با این آثار اظهارداشت: بنابر گزارش دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی فلم رشد تا هفته آخر میزان(مهر) ۱۹۵۰ فلم خارجی در قالب‌های داستانی کوتاه، ‌داستانی بلند، ‌مستند کوتاه، مستند بلند، پویانمایی کوتاه و پویانمایی بلند از ۱۰۵ کشور جهان به دبیرخانه فلم رشد ارسال شده که در حال حاضر در دست بررسی و داوری هستند.

وی ادامه داد: کشورهای هندوستان، امریکا، ایتالیا، ترکیه، روسیه، اسپانیا، برزیل، فرانسه، مصر و انگلستان به ترتیب ۱۰ کشوری هستند که بیشترین آثار را برای این دوره از جشنواره ارسال کرده‌اند. همچنین کمترین آثار را از کشورهای زامبیا، یمن، سنگاپور، رواندا، ‌مالاوی، مقدونیه، گواتمالا، اتیوپی، اکوادور، دومینیکن، کاستاریکا، بنین و آلبانی دریافت نموده‌ایم.

این درحالی است که هنوز چند روزی به پایان مهلت دریافت آثار باقی مانده و احتمال دارد که این آمار در روزهای آینده افزایش یابد.

گفتنی است بر اساس اطلاعیه‌های قبلی دبیرخانه فلم رشد، همه فلمسازان ایرانی و خارجی علاقمند به شرکت در پنجاه و یکمین جشنواره بین‌المللی فلم رشد که تا تاریخ ۱۵ میزان(مهر) موفق به ثبت‌نام و ارسال آثار خود نشده‌اند، تا پایان روز جمعه ۳۰ میزان(مهر) فرصت خواهند داشت که نسبت به ثبت‌نام و ارسال اثر خود اقدام نمایند.

جشنواره بین المللی فلم های آموزشی رشد، قدیمی ترین جشنواره فلم در ایران و جشنواره‌ای تخصصی است كه با مدیریت وزارت معارف(اموزش و پرورش) ایران و اهتمام سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، هر سال با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی فلم های برتر آموزشی و تربیتی، برگزار می گردد.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر